محل لوگو

تفسیر نردبانی در انجام تحقیقات بازاریابی: موانع و راه حل ها


عنوان انگلیسی مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions

چکیده

هدف - این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی و بازار، به دنبال ارائه بحث در موردکاربرد نردبان در انجام بازاریابی می باشد.

روش شناسی - این پژوهش نقاط اختصارینردبان را به عنوان یک روش تحقیق کیفی ارائه می نماید و اهمیت آن را می توان در رفتار درک بهتر نمود.

یافته ها - این مقاله استدلال می کند کهنردبان روش قدرتمند و مفیدی می باشد، اما به ندرت توسط دانشمندان و شاغلین مورد استفاده قرار می گیرد. نویسندگان این مقاله به این مسئله رسیدگی می نمایند که موانع اصلی و آشکار که مانع از استفاده مناسب از آن می شود، می تواند به جنبه های زیر مرتبط شود: مصاحبه های زمان بر و گران ؛ مجموعه جواب های ساختگی؛ جهت گیری های محقق؛ و تجزیه و تحلیل ساده نتایج.

اصالت / ارزش - این مقاله به انجام بهتر نردبان کمک می کند، محدودیت های آن را مشخص نموده و جایگزین هایی را برای مقابله با آنها پیشنهاد می نماید.

واژه های کلیدی: مصاحبه ها، نظریه بازاریابی، تحقیقات، رفتار

 


مبلغ واقعی 13,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 399

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما